Blogger Layouts

THANKS FOR COMING HERE

Sunday, February 21, 2010

cuti yang tak macam cuti.....




Cuti sekolah sempena Tahun Baru Cina ni aku rasa tak macam cuti pun.aku ngan hubbyku bz mengemas umah.Almaklumlah umah baru siap renovate.Nasib baik la hubbyku kemas umah sikit2.So cuti seminggu ni kitaorang tinggal kemaskan barang2 yang dalam kotak tapi sampai sekarang ada lagi barang2 dalam kotak tu yang aku tak kemaskan lagi.Dalam masa cuti seminggu ni mana nak kemas umah, nak buat assigment,nak buat preparation utk kuliah etc....penatnya!!!!!

Esok dah sekolah,umah tak siap kemas lagi...huhuhu..kalau la aku ada magic nak jer aku gunakan magic utk kemaskan umah ni...

5 comments:

nornilia said...

Ni umah tmn pantai ke umah lain? Cantiknye

Diyana Zulkifli said...

cantiknyeeee umah akak..;)

norlilasamad said...

Cantik ruangan dalam rumah Lyn. Cermin besar memang membuatkan ruang kelihatan lebih luas. Bravo! Exclusive and high class...

are_lynn said...

a'ah.baru renovate.dalam sebulan lebih dk umah mak mertua.sekarang ni dk mengemas tapi tak siap2.bila kemas jer ada tukang lain lak yang mengemasnya lagi...huhuhuhu...

are_lynn said...

kak lila: semua ni idea suami lynnn.