Blogger Layouts

THANKS FOR COMING HERE

Monday, October 25, 2010

Mana silapnya....

Setiap kali aku masuk ke kelas 1CS ni aku selalu terpikir apa yang difikirkan oleh budak2 ni..Bila dilihat macam kesian jer..Tapi bila tgk kenakalan mereka aku jadi geram.Hari ni aku masuk ke kelas 1CS dengan harapan tak nak la marah mereka.Kesian aku tgk budak2 ni asyik kena marah je kalau tak dengan aku pasti dengan guru2 lain mereka kena marah.Aku sebenarnya sayang dengan mereka ni.Aku dah anggap mereka macam anak2 aku.Mereka ni marah macam mana pun bukannya faham.Kalau takut sekejap jer,kalau menangis pun sekejap jer, kalau disuruh diam tak sampai 5 minit bising semula.
Hari ini aku ajar mereka tentang article 'a' dan 'an'.dah macam2 cara aku ajar tapi yang dapat tak sampai 10 orang.apa silap aku?aku ni tak pandai merngajar ke?contoh aku dah bagi punya la banyak tapi masih ada lagi yang tak faham.Mereka semua ini betul2 menguji kesabaran aku.Ya Allah apa la yang patut aku lakukan untuk anak murid ku ini agar terang hatinya...

No comments: