Blogger Layouts

THANKS FOR COMING HERE

Sunday, December 25, 2011

My 9th Anniversary

Tahun ni aku dan suami celebrate our anniversary simple jer..Tak ada candle night dinner,suprise gift dan suasana romantik..Aku bz study coz pada 15Dec 2011 aku ada paper Phonetic.Biasala sejak aku menyambung pelajaranku, aku jarang celebrate anniversaryku bersama suami.Ini kerana tarikh anniversary aku pasti tersama dengan tarikh exam.Pada jam 12.15a.m.,15 Dec 2011,aku dan suamiku telah menonton MI di BPmall.Dia kata itu saja caranya kami blh celebrate anniversary kami yang ke 9 tahun.Lagipun dia lihat aku stress study sehari suntuk tu yang dia bawa aku tgk MI.Dia tahu aku mmg minat citer2 yang mcm tu.Lama juga citer ni..dalam kul 3.05pg aku baru sampai umah.Nasib baik la paper aku ptg kalau tak haru gak...he3... apa2 pun aku berpuas hati dengan cerita itu...Thanks a lot to my lovely hubby.I love u so much!!!

No comments: