Blogger Layouts

THANKS FOR COMING HERE

Thursday, September 10, 2009

15 dec 2002




salam..hari entah kenapa tergerak nak menaip kat blog ni.



sajer2.tadi tengok album lama masa kawen dulu..macam tak sangka jer dah dekat 7 tahun aku hidup bersama dengan suami tercinta, azaruddin bin abu bakar. sepanjang perkahwinan aku dengan dia banyak dugaan yang kitaorang tempuhi...biasa la adat orang kawen mmg macam ni kalau tak ada gaduh tu pelik lagak..



15 december ni genap la 7 tahun tarikh perkahwinan aku dengan dia..minta2 tahun ni dapat la kitaorang celebrate aniversary perkawinan kitaorang coz last year tak dapat. aku bersalin..so tak ada la candle night dinner...tapi hadiah still dapat..last year dapat hadiah istimewa..dapat bb baru..adreena farisya( nama ni husband yang bagi).

gambar ni ngan mak n bapak mertua..masatu tuhan jer la yang tau betapa letihnyer aku...almaklumlah seminggu sebelum majlis persandingan aku baru selesai kursus etems.dah la bulan pose..persiapan semua buat sendiri.bz nak raya nak kawen lagi... umah pun aku ngan adik2 yang cat.penat....
tapi semua tu tinggal kenangan...sekarang ni aku bahagia bersama dengan 3 orang anak yang boleh dikatakan aktif n comel2 belaka....( afrina farzana, muhammad aiman fahim dan adreena farisya) mama dan ayah sayang korang!!!

No comments: