Blogger Layouts

THANKS FOR COMING HERE

Tuesday, September 22, 2009



SELAMAT HARI RAYA......

Salam,
Hari ini merupakan hari raya yang ke-4. Cepat betul masa berlalu. Semalam aku tak kemana pun. Dok umah jer, kebetulan semalam ada kawan aku datang, Kak Aisyah sera anak2nya and makcik, sepupu serta adik aku datang beraya.
Hari ni lak mak mertua aku ajak beraya...dugaan tul la...aku satu aper pun tak baca buku lagi ni..Hari Isnin dah exam...Adoi!!!macam ner ni?!..malam tadi nak buat LMS asyik hang jer...
Susah la nak cakap, sekarang ni kan bulan raya...tak g umah sedara mara tak patut lak...
lupa lak aku masuk blog hari ni sebenarnya nak wish kat membe yang mengenali diriku ini n kepada semua2 blogger yang dah penah ygk blog aku yang ntah aper ntah ni...
aku n family nak ucapkan selamat hari raya. maaf zahir dan batin. raya jemput la datang umah...

No comments: