Blogger Layouts

THANKS FOR COMING HERE

Friday, October 2, 2009

KENAGAN BERSAMA KDP 14 MINGGU OUM AMBILAN JUNE 09









dari kiri:aku, kak kinah, kak iza , kak nida and kak saba

Semalam, 2 Oktober 2009 merupakan hari terakhir ku bersama-sama ngan rakan2 KDP 14 Minggu.Banyak betul kengan manis bersama mereka walaupun sekejap jer masa tu berlalu.Rasa sedih bila berpisah ngan rakan2. rakan2 ku ramai yang menitiskan airmata, aku lak tak boleh menitiskan airmata...ramai kata aku ni tak ada perasaan tapi pada hakikatnya hati ni sedih...
Di KDP ni aku ada rakan baik..klik la kiranya,mereka ialah kak kinah,kak iza, kak yati, kak nida n kak saba.mereka ni baik sangat ngan aku...sebelum kitaorang brpisah...kitaorang ada bertukar2 souvenir.kak iza n kak sakinah bagi kitaorang brooch, kak saba bagi perfume,kak yati bagi bahan baju warna hijau n kak nida bagi kitaorang beg duit n towel kecil. aku lak bagi barang kenang-kenagan sampul handphone.
kak yati


Next week kitaorang semua akan bertugas semula kat sekolah masing2.walaupun, kita tak jumpa lagi harap2 kita semua dapat berjumpa kat smp.....Insyaallah...

kenangan di crystal inn...



kenangan jamuan kat kelas.....



Kenangan yang tak dapat dilupakan........


No comments: