Blogger Layouts

THANKS FOR COMING HERE

Tuesday, November 13, 2012

KELAS PIKT 99-02

Hari ni bosan x tau nak buat apa.Tgk album lama tetiba nampak gambar ni.Rasa rindu lak ngan rakan2.Banyak kenagan pahit dan manis aku di sini.Pertengahan Tahun 1999 aku telah berjaya memasuki Maktab Perguruan Kota Bharu, Kelantan.Kali pertama dalam hidup aku jejak negeri Kelantan.Masa tu x tau nak kata apa.lgpun dapat maksuk maktab ni pun sebab mak paksa jadi cikgu so aku g je la..Masa pendaftaran, aku uruskan sendiri.mak ngan ayah just tunggu je..Bila dah habis pendaftaran, aku telah dikumpulkan ikut opsyen masing2.Aku Opsyen Pengajian Inggeris/Kajian Tempatan atau lebih dikenali sebagai PiKat.Bersesuaian ngan nama PiKat kerana opsyen aku ni ramai pompuan.Dalam kelas aku ni ada 29 perempuan dan 4 lelaki sahaja.Tapi masa semester 3/4 seorang member lelaki kelas aku mengundurkan diri kerana x berminat dengan bidang perguruan ini.Sekarang ni dia dah keje ngan JPJ.so tinggal la 3 lelaki..salah sorang kwn perempuan class aku telah pun menghadap Ilahi, kak Rafeah.Arwah ni paling senior daripada kitaorg& paling tinggi dalam class.Arwah sangat baik.

dlm class..masa ni baru lps gotong royong kemas kelas.

No comments: