Blogger Layouts

THANKS FOR COMING HERE

Friday, August 21, 2009

Kak Sabariah Aman....yang anggun


Pertama kali aku jumpa dia, dalam hati berkata2 cantiknyer akak ni...Aku dan kak Saba ni sebenarnya kes rayuan.Tak sangka aku ngan dia sama banyak persamaan(pakaian).Dalam kelas kak Saba tak banyak cakap.Kalau belajar dia tumpukan perhatian.Aku lak berlainan ngan dia...Kadang2 dalam kelas aku bukannyer tumpukan perhatian terutama subjek 3P mmemanglah aku tak paham.Kalau aku tak paham kak Saba lah tempat aku buat rujukan.Kak Saba ni hobinyer tanam pokok bunga.Hari tu dia tunjukkan aku pokok2 bunga yang dia tanam.Gemuk2 n subur.

Seronoknyer belajar kdp 14minggu ni...dapat aku lari dari kesibukan berada di sekolah dan dapat ramai kawan2 baru..teringat lak zaman kat maktab dulu2.Kalaulah masa tu dapat diundurkan semula alangkah seronnoknyer....

No comments: