Blogger Layouts

THANKS FOR COMING HERE

Sunday, August 23, 2009

konvo adikku...




semalam(22 ogos 09) angah datang umah.dia bawak gambo konvo adikku, sudin.jeles lak bila tengok gambo2 tu...almaklumlah aku tak dapat g meraikan konvo sudin( 9 ogos 2009).masa tu hubby aku bertugas utk konvo uthm.lagipun hari esoknya aku ada mid term exam.banyak gak din dapat hadiah.aku cuma dapat kirimkan dia sejambak bunga...bertuahnya dia dapat banyak hadiah .masa aku dulu tak ada pun....tapi aku bersyukur mak ngan ayah dapat gak g masa aku konvo maktab dulu.


rasanya baru semalam jer aku meninggalkan zaman maktab. sedar tak sedar dah dekat 8 tahun aku tinggalkan maktab.sekarang ni masuk maktab semula tapi bukannyer kbtc..rasnya masa belajar masa zaman muda2 dulu lain sekali dengan sekarang ni. aku rasa sekarang ni lebih mencabar kalau dibandingkan dulu.


rindunyer aku dengan suasana di kbtc.banyak kenagan manis dan pahit aku disana.disana banyak perkara yang aku pelajari..

No comments: