Blogger Layouts

THANKS FOR COMING HERE

Monday, August 24, 2009

PTK.....

salam...
Tinggal berapa jam lagi jer aku nak g SMT Batu Pahat( Sekolah Menengah Tinggi kot...minta2 betul la.Aper la slip ni 2lis la nama penuh sk tu,kalau clap susah gak). Hari ni aku amik peksa PTK-Khusus P&P.dah banyak kali dah g amik tak lepas2 lagi. Mintak2 kali ni lepas la.Tadi try la jawab soalan scr online-susahnyer...paling banyak aku score 83% jer...boleh lepas ker aku nanti ni.
Ini kali pertama aku g amik peksa kat SMT.Sebelum ni aku peksa kat area Parit Raja.Ntah macam ner leh sesat lak kat sini.Tapi tak aper sekolah tu dekat jer ngan umah aku..jalan kaki pun sampai.
Agak2 susah nak jawab aku tembak jer la.Nasib baik semuanyer dalam objektif kalau dalam bentuk struktur naya gak....doakan kejayaan aku yer....AMIN..chayok2

No comments: