Blogger Layouts

THANKS FOR COMING HERE

Sunday, March 6, 2011

6 March 2011

Hmmm...hujung minggu yang membosankan..hari ni sehari suntuk aku mengedit xsment.rasa nak termuntah tgk xsment ni.bila la aku nak habis mengadap semua ni..kesian anak2ku terbiar je.semalam aku dah sehari suntuk kuliah.hari ni lak bz ngadap laptop.hujung minggu sepatutnya aku spendkan masa ngan anak2 tapi lain lak jadinya.nasib baik anak2 memahami aku.kalau aku ngadap laptop pasti mereka tak kacau tapi kesian aku tgk diaorng.nak makan n minum terpaksa urus sendiri.kalau tgk scha dah macam anak pa la..tadi diaorang mandi sendiri. farza pun dah blh diharap,dah pandai uruskan adik2nya.hari ni siap pakaikan adiknya baju cantik2.maybe dia ingat aku akan bawa mereka berjalan2.mama minta maaf la hari ni tak dapat bawa korang sumer jalan2 coz kete pun tak ada.ayah lak ada game footsal.tak tau balik kul berapa.Kita tunggu ayah balik ye....scha dah tetido disebelahku..huhuhuhuhu...

4 comments:

shila said...

sama dgn akk..begitulah kita sbgai seorang ibu & pelajar...

shila said...

sama je lyn...begitulah kita sbg seorang ibu & pelajar...

are_lynn said...

tak sabar rasanhya nak habiskan pengajian kita ni..

are_lynn said...

tak sabar rasanya nak habiskan pengajian kita ni.